وبلاگ پسر

چرا انفجار مجموعه ای در باند فرودگاه هنگامی که شما می توانید آن را در عروسی سلطنتی انجام دهید؟

هنگامی که دیوید بکهام به عروسی سلطنتی پرنس هری و مگان مارل وارد شد، اکثر آنها در مورد لباس نیروی دریایی براق صحبت می کردند که همسرش ویکتوریا بکهام آن را پوشید. اما طرفداران مد به نظر می رسید چیزی خاص در مورد لباس های خود را دیوید بکهام را متوجه: این اولین طراحی رسمی کیم جونز برای Dior Homme بود، نام تجاری که او به عنوان هنرمند در اوایل سال جاری نامگذاری شد.

بکام با یک جلیقه بلند به مراسم سلطنتی در وینسور قلعه یک کت و کت و شلوار پشمی خاکستری زغال چوب خاکستری داشت. گروه داپلر با ساعتهای جیبی طلایی و کفش های چرم داربی قهوه ای عرضه شد. دقیقا به مشخصه های بکهام بستگی دارد، کت و شلوار باریک و مدرن است که نشان دهنده هر دو سبک بکر خود را آرام و مراجعه به خیابان الهام گرفته Jones در مجموعه های خود را برای سالها ذکر شده است.

در Instagram، طراح عکس بکهام را منتشر کرد، با خوشحالی از اینکه اولین کاری که او برای کار جدیدش در عروسی سلطنتی انجام داد، از او خواسته بود. "با تشکر از همسر!" نوشت: جونز با یک خنده دار قلب. انتظار می رود برای دیدن این عشق ادامه یابد در ماه ژوئن، زمانی که جونز اولین مجموعه کامل خود را از Dior Homme در هفته مد مردان پاریس ارائه خواهد کرد. بکام مطمئنا در ردیف اول قرار خواهد گرفت.

+ نوشته شده در دوشنبه 31 ارديبهشت 1397ساعت 16:54 توسط okpara

این خط Gear Rave معتبر فقط برای باشگاه نیست

فرهنگ باشگاه زیرزمینی اغلب منبع الهام برای طراحان استقرار است، اما این مجموعه باند فرودگاه ها گاهی اوقات می تواند از صحنه جدا شود. مجموعه ی بهار 2017 مارک یعقوب ممکن است نکته ی نهایی باشد: اگر در هر شبانه روز خاصی به یک زیرزمین یخ زده در بروکلین بیرون بروید، شانس این است که هیچ چیزی شبیه به جوراب های بلند راه راه با زرد با رنگ پاستیل نباشد سیستم عامل یا لباس کوکتل پیچیده. به احتمال زیاد به احتمال زیاد لباسهای تقریبی طراحی Lydo Le از عکاسان مبتنی بر شهر نیویورک به عنوان X-TRA، که به سادگی بر روی Instagram نام تجاری به عنوان "ابزارهای کاربردی عجیب و غریب" توصیف می شود، به نظر می رسد.

X-TRA مجموعه ای ساده و در عین حال براق از لباس های شگفت انگیز که می توانید در اطراف کمربند خود مانند یک بسته فانی یا بند در سراسر بدن خود، پرتقال روشن و پر زرق و برق زرد، تا تپه های تانک زمینی تیزهوش، ناشی از یک ایده نسبتا ساده است. Le می گوید: "من می خواهم همه چیز را خوب نگاه کنم و هدف داشته باشم." "همه چیز در مجموعه عجیب و غریب طراحی شده با عملی در ذهن است به طوری که شما لازم نیست به سر و صدا با لباس عجیب و غریب خود را و فقط می توانید عمیق موسیقی. . . . همه چیز در مورد به حداقل رساندن عناصر خارجی برای افزایش تجربه شما است. این همه فقط عملگرا است، اما من همه چیز را بیمار کرده ام. "

احساس برانگیز بودن این نام تجاری، همه چیز را با ریشه هایش مرتبط می کند. Le می گوید که او فقط برای خودش و دوستانش X-TRA را شروع می کند. در حال حاضر، آن را به یک فروشگاه آنلاین و یک پلت فرم برای مخلوط دوستان Le و دوستانش تبدیل شده است (او امروز فقط ترکیبی از خود را به اشتراک گذاشته است، که شما می توانید به زیر گوش دهید). حتی در ابتدای بهار نیز اولین X-TRA رام خواهد شد.

لو می گوید: در حالی که قطعه های لو برای کف رقص مناسب هستند، آنها نیز مناسب کسانی هستند که در ساعت 4:00 صبح در باشگاه های تیره و تاریک قرار نمی گیرند. "راننده ها و چرخ دنده ها هم شامل و هم برای همه هستند." "ما در حال حاضر بسیاری از مردم با استفاده از کیسه عجیب و غریب در زندگی روزمره خود را به اجرا می شود و یا فقط نگه داشتن اموال خود را بر روی آنها در حالی که دست آزاد است."

به گفته این ها، این قطعه یک ضربه سنگین در مدار باشگاه است. Le می گوید: "گاهی اوقات من به خجالتی می روم و هر یک از [دوستان من] پوشیدن دنده X-TRA خواهد داشت." "من می خواهم به نفع خود بازگردم و به آنها کمک کنم تا آنها را به رسمیت شناختن برای کارشان". گوش دادن به مخلوط جدید لایه های زیر در زیر، و دریافت دفاعی عجیب و غریب خود را برای این باشگاه در این آخر هفته آماده کنید.

+ نوشته شده در شنبه 1 ارديبهشت 1397ساعت 13:22 توسط okpara